torsdag 14 mars 2013

Vi är indoktrinerade att tro att Polisen är bra. Att vi utan dom blir helt Bananas. Det är inte sant. Dom enda som är Bananas är Polisen. De skjuter hundar, sedan skjuter dom ungdomar, polischefer våldtar ungar som är placerade. De dödar snubbar som Osmo Vallo. De misshandlar sina egna kvinnor. De avrättar några till hundar. De tar livet av bensintjuvar. Misshandlar missbrukare. Spöar upp demonstranter med åsikter. Sliter barn från fungerade hem, på order av Prussiluskor. Tjuvlyssnar på Civila. Skjuter några till hundar och bankar civila Gula och Blå. Det är sjukt nazistiskt. Allt är så sanslöst puckat att man inte längre förstår, VARFÖR polisen ens finns? Dom är ju fan inte riktigt kloka!!!


Inte döms Polisen för något dom gör heller. Det är bara Civila som döms. Inte heller löser dom några brott. Dom läggs ner. Jag tycker vi kan lägga ner polisen. Det är olustigt med en massa galna snubbar som går helt bärsärk i Folkhemmet för våra surt fördärvade skattepengar. Jag är glad att jag aldrig haft med dom att göra. Mer än att dom omhändertog mig när jag var liten. Bara för att mamma var glad i spriten. Har också fått utstå andra rent Stalinistiska spydigheter, man nu får finna sig om man sköter sig. Jo! Det sker! Har också anmält grova brott, som dom lagt ner. Kommer aldrig anmäla något mer. Vill inte ens ha dom längre. Blir bara ledsen i ögat av deras existens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar