lördag 2 mars 2013

Lilla Barn, akta dig, akta dig. Annars tar Snuten dig.
I Norge visar forskning att 8 av 10 barnomhändertagen genomförs av Polisen. Oftast har barnen inte ens gjort något, men de ska minsann slitas med av beväpnad polis med rätt att använda våld om barnet vägrar följa med. Polisen i Sverige är mesar! De springer Prusiluskornas små ärenden, helt utan egna ballar och civilkurage. Om du är Polis- VÅGA VÄGRA JAGA BARN!!! De övergrepp ni gör mot våra minsta, är fullkomligt vansinnigt.

Jag, fick dragna vapen mot mig när jag var 8 år. För att min mamma var alkoholist. Polisen jagade mig land och rike runt när jag flydde hals över huvud från Värmlandskollektivet  i tonåren. Från övergreppen på Hassela begångna av deras anställda pedofiler och barnmisshandlare. De skrämmer de unga till tystnad. Våldtar dom bakom kulisserna och flinar i media. Till det helvetet skulle Polisen tvinga mig återvända till.
Så jag vet att Sverige är full av Stalinistiska Bolsjeviker, som runkar till sitt regelrätta myndighetstortyr av våra minsta! Majoriteten av barnen har aldrig gjort något. Men ändå ska man traumatisera oss för livet?

GÖR OM! GÖR RÄTT!!! Ni som ser det ske- filma! Lägg ut på Youtube och visa världen. Ett par klipp till och förhoppningsvis kastar EU ut Sverige ur unionen pga alla de Brott som strider mot de Humanitära rättigheterna. Vi förtjänar att vara det Stalinistiska land vi skapat oss själva.  No more! No less! 

Och Polisen, snälla- GE FAN I BARNEN! Låt Prussiluskorna agera Bödel åt sig själva för f-n..
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar